Dolunay_ Busra333 maşallah yaaa. Yapısal herhalde neye göreyse anlamadım bi. Benim de karnım 9 aylıklara göre daha minik aslında. Fotoğraf atıyorlar ya buraya şok oluyorum aramızda birsürü zaman var ama kocaman karınları oluyor
angime Dolunay_ kız kardeşimde de aşağıdan başladı. Değişiyo sanırım vücuttan vücuda. Benim göbek deliğin üstünden başladı. Pehlivan gibi yağlanıyorum sabah akşam😅
Avokadoo @Dolunay_ yoo hic catlagim yoktu 😅 annem bana hamileyken o da cok catlamis biraz genlerle alakali. Ablam hic catlamadi 7.ayda karni cikti hic hamile oldugu anlamdik bile. Ben 13 de catlayip hemen gobegimde cikti
Avokadoo @Dolunay_ aynen oyle ama genetik diyen cok. Ve catlarken karnim o kadar cok aciodu ki 2haftadir lierac kullaniorm aci bitti cok sukur yeni catlak yok eskiler kuculuo 🙈
Dolunay_ Avokadoo aaa iyi bari çok şükür 😄 Çatlarken acıyor mu yaa. Onu da bilmiyordum. Hep kaşınıyor diyorlar
Avokadoo @Dolunay_ evet bana da kasinir ne acimasi dediler ama cok aciodu. Derimi iki tarafta cekistiriolar gbi