Merhabalar oncelıkle 3 genelığim şuan 33 haftalık hamıleyım ılk dogumum genel anasteZı ıle sezeyan oldum ama hem ayılması hemde acıyla uyanmam mahfolmustum kızımın yuzune bıle bakamadım acıdan narkozda dokunmustu oksurukte olunca dusunun acıyı doktorum okadar soylemıstı spinal epıdural yapalım dıye ama korkudan olmamıstım 2 gebeliğimde doktorum bı sefer genel yapmıycam dedı bende gozumu karartım ve epidural spinal oldum okadar guzel gectıkı oglumu dogum anını sesını duydum sadece dokunusları hıssetım okadar belime o kataterı takmadan uyusturucu ıgne vuruyolar zaten hıc bısey hısetmıyosun sadece bı sıcaklık hıssetım uyustururlarken okadar ayaklarım odun gıbı oldu resmen ve dogum sonrası hafıf bı agrım oldu oda hemen agrı kesıcıler vurdukar dedım dünyanın en guzel doğumu buymus dedım ¾ saat sonra ayaga kalktım yurudum oglumla ılgılendım çok guzel gecmıstı sımdı 3 kez hamıleyım kızıma tabıkı korkularım heyecanlarım var nasıl gecıcek dıye ama napılcağını bılıyorum ve aklıma gelınce rahatlıyorum be korkum gıdıyor ama kızlar kesınlıkle epıdural spınal olun ben gıne oyle olucam rabbım. Nasıp ederse sadece sıze tekbır onerım dogumdan bır gece once kahve kafeınlı seyler tuketın be oyle yaptım hıc bas agrım olmadı baş agrısı yapıyır demıslerdı oyle yapmıstım gıne oyle yapıcam rahat olun tecrubelı bır anne olarak soyluyorum bebeğin sesını duydugunuz anca hersey akıp gecıyor❤️