Hissetmezseniz merak etmeyin yani onu kontrol ediyorlar örneğin benim doktorum iğneden 5 dk sonra bana bacaklarımı kaldırmamı söyledi bir gram hareket dahi ettiremedim ondan sonra kesiyi atmışlar hiçbir şekilde hissetmedim. Nasılsın nasıl gidiyor ameliyat diye sordu. Başladınız mı da demiştim. Kontrol ediyorlar yani hissedip hissetmediğinizi merak etmeyin.