Elfgrcn ben ocakta doğum yaptım. Uzun kollu zıbın + tayt + bilekte çorap + patik veya 2. Çorap + tulum veya takım + eldiven + şapka
Bu şekilde giydirdim kızımı hep. Yatarken üstüne ince battaniye attım. Kaldırınca da üzerine yelek giydirdim. Benim evim sıcaktı ama sıcağa alıştırmıştık.
Giydirdiğim tayt takım ve tulumlar kalın Polar VS değildi. Hepsi inceydi. Ama 2 kat giydirince içim rahat ediyordu.