Elfgrcn içine bi askılı zıbın giyindirirsin üstüne de bi uzun kollu zıbın altına bi içlik alt çoraplı üstüne de penye tulum giydirdin mi tamamdır ikinci bebeğim olucak tecrübeliyim o yüzden bol içlik al kış için alt üst çünkü kusma gibi durumlarda zor oluyor kışın yıkanması kurutması dert eğer ev doğalgazlı sıcak bir evse çok kalın giydirme derim tavsiyem