Benim de 16 haftalık bebeğim ayriyetten 3 yaşında bir kızım var siz Şubat doğuma kısa kol yazmışsınız ya anlam veremedim bence yaşadığın şehir ve evinin isisna göre almalısın ben ankaradayim bir kaç atlet niyetine sıfır kol ve üstüne özellikle dışarı çıkacağım durumlarda elbise altına uzun kolda alacağım çünkü Şubat’ta Ankara’ya kar yağar soğuk olur😊😊