Feyzaveannesi merhabalar 10+6 haftadan 😍 hiçbir gebelik belirtim yok artan iştahım ve hafiften çıkan göbeğim dışında. Ama son 3 gündür bel ağrısı çekiyorum 🤷🏻♀️ Teste 12.haftada gireceğim sanırım doktorum kontrole çağırdı. Hem de kuvvetli bir cinsiyet tahmini yapacağım dedi. Heyecan dorukta 😍🥰