Feyzaveannesi 12+4den bildiriyorum bulantı ilacına rağmen bulantılar bitmedi, baş ağrısı tavan, bulantıya rağmen de sürekli acıkma hissi devam. 3.hamileligim diğerlerinde de yaptırmadım tarama testlerini gene yaptırmicam sadece detaylı ultrason yaptırıcam o kadar