Happybsrn Syd160531 ay beni o bulantı hiç bırakmadı 🥴🥴🥴 cumartesi günü doğum olacak inşallah 🙏 bunaldım
Syd160531 Happybsrn Sağlıkla gelsin 🙏🌸 maalesef benimde öyle bu 2.gebeliğim ilkinde hiç yoktu ama bunda çok zor bir gebelik süreci geçirdim hala da devam ediyor yani gebeliğe göre değişiyor herhalde ☺️☺️ inşallah hepimiz sağlıklı hayırlısıyla kavuşuruz kuzularımıza ❤️🙏
Happybsrn Syd160531 inşallah bu benim ilk hamilleğim 4 ay betrdi sürekli kustum ama bulantılar 29 dann sonra yine fena başladı neyse sonuna geldik sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏 🤣🤣 son 5 gün,,🥲
Syd160531 Happybsrn benim de çarşamba son kontrolüm var sonra inşllah doğum🙏 tecrübeli olmama rağmen korku heyecan hassaslaşma çok karışık duygular yoğun 🥺🙊