_gmzenur_ ben 1,5 sene önce kimyasal geçirdim. Sonraki ay hemen hamile kaldım ama maalesef 8.haftada kalbi atmadığı için kürtaj olmak zorunda kaldım.
çok kiloluydum. Korunmaya başladık. 1 sene korunduk. Ben de bu süreçte iyice zayıfladım. Ve korunmayı bırakınca gebe kaldım elhamdulillah rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin. Rabbim sana ve isteyen herkese de nasip etsin inşallah