Neclam321 aynen katılıyorum stres çok önemli.. mutlu olduğun an hamile kalıyorsun.. bide kimyasal gebeliği bana doktorum şöyle açıklamıştı ; cinsel hayatı aktif olan çoğu kadın reglinden önce test yaptığında pozitif çıkabilir. Ama test yapmasa farkına varmasa gebelik reglle birlikte sona erecektir. Bir kusur veya eksik değildir kimyasal gebelik demişti. Ki zaten sonraki ay hemen yine hamileydim. Kimyasal gebelikteki şansızlığım erken öğrenmiş olmamdı. Reglimden bi hafta önce başka bi şikayetle gitmiştim kan testimde sürpriz bi şekilde değer yüksek görünmüştü.