_gmzenur_ canım 2 kez kimyasal gebelik geçirdim her kadının başından geçtiği için çok da düşük gibi görmüyorlar doktorlar yalnız sağolsun benim doktorum şansa bırakmadan trombofili testi istedi benden bi yaptırdım meğersem genetik bozukluk varmış sonra öteki ay tekrar hamile kaldım adetim 3 gün gecikmişti beta değerim ise 17 çıkmıştı doktor kimyasal olabilir çok umutlanma ama kan sulandırıcı iğneye başla demişti başladım ve şimdi 8 aylık hamileyim Allah’a şükürler olsun ümitsizliğe kapılma isyan etme tevekkül et herşeyin hayırlısı rabbimin nasip ettiği şey ne olursa olsun oluyor çok zor da bir hamilelik geçiriyorum düşük tehlikesi su azlığı hep diyorum veren de o alan da hakkımda ne hayırlısı ise bana onu nasip et rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın biraz uzun oldu kusura bakma ☺️