E-G-E Nehir-Poyraz gördüm tatlım 🤗fakat bebiş yok içinde dedi doktor sadece kese var iki hafta sonra gel dedi birde kis varmış bende vajinadan görebildi keseyi 5+3 sün bu keseye göre dedi
Nehir-Poyraz E-G-E bende 5+6 da gördüm bende iki hafta sonra kalp atışı için gitcem bende görmedim daha bebişi inşallah onlarıda görür duyarız 💐🤲🏻
Mucizebebek3 Bm160820 Korkutmak için söylemiyorum benim dış gebelik olduğu 6. haftada anlaşıldı ve geç kalındığı için tüpümden oldum. Kesinlikle vakit kaybetmeden gitmenizi öneririm, hayırlı olsun🍀
Bm160820 Mucizebebek3 Üzüldüm canım birdaha yaşamazsın böyle bir şey inşaAllah tavsiyen için teşekkür ederim 🌸
E-G-E Nehir-Poyraz aramızda 3 gün var desene 😂hayırlısı ve sağlıklısı ile rabbim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻Normalde 5+2 idim doktor bugün 5+3 tür dedi karından görünmedi vajinal göründü kese ama bebek görünmedi 7+2 de gel dedi bana sen ne zamn gidecen
Bm160820 Hilalcakir0 Google hızlı resim yükle yazıp orada fotoğrafınızı seçerek linki kopyala canım zaten siteye yönlendiriyor seni sonra linki paylaşıyorsun 🌸