Bm160820 Zeyneptuba İlk öğrendiğimde reglime 4 gün vardı 8 -9 gün bekledim dün reglimin son günüydü kan verdim bugün öğrendim 🌸
Sevgikaya1525 Bm160820 ya maşallah çok gzl ztn bu değerle genelde kese görünür rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin💞
Bm160820 Sevgikaya1525 Allah razı olsun canım inşaAllah görürüz onu da sağlıkla amin hepimizin almak nasip etsin Rabbim 🌸
Bm160820 Sevgikaya1525 Öyle düşünüyorum ama bakalım heyecanıma yenik düşmezsem bekleyeceğim yada pazartesi ilk iş kadın doğuma gitmek ❤🌸
Bm160820 Feyzaveannesi Allah razı olsun canım reglimin son günü verdim kan belki ondan yükselmiştir 🌸
Nehir-Poyraz Bm160820 bence garanti olsun 6da git anca gözüküyor çünkü yoksa beklemek daha zor insan sabırsızlanıyo 😁
Bm160820 Nehir-Poyraz Hiç sorma canım düne gelene kadar ne çektim 😂 ilk günler iyiydi ama zaman geçtikçe kuruntu yapmaya şüphelenmeye başladım belirtiler azaldıkça test yanlış mıydı falan diye inşaAllah bekleye bilirim 🌸
Nehir-Poyraz Bm160820 ayyy insan neler neler düşünüyo valla eve ultrason alası geliyo insanın ahahahah 🤣🤣🤣
E-G-E Bm160820 ay hade bakalım inşallah sağlıkla gelsin ben doktora bugün gittim 5+3 dedi fakat kese var bebek 2 hafta sonra görünür dedi
Bm160820 E-G-E Amin canım ikimizin de ❤ bende 1 hafta beklesem mi yoksa pazartesi gitsem mi bilemedim canım ya 🌸
Fdnlkmn E-G-E benle aynısın bende 5+2 Çarşamba değerim 1075 ti.bugun sağlık ocağında verdim daha çıkmadı sonuç.