1911-sy Bm160820 ben 5 haftalıkken keseyi gördüm 6 haftalıkkende kalp atışını duydum şimdi gitsene kese görünür canım
E-G-E Nehir-Poyraz aramızda 3 gün var desene 😂hayırlısı ve sağlıklısı ile rabbim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻Normalde 5+2 idim doktor bugün 5+3 tür dedi karından görünmedi vajinal göründü kese ama bebek görünmedi 7+2 de gel dedi bana sen ne zamn gidecen
Nehir-Poyraz E-G-E benim karındanda göründü alttanda baktı emin olalım dış gebelik vs olmasın dedi öylelikle baktı kalp atışı için şuan erken iki hafta sonra gel dedi canım bakalım inşallah sağlıklı hamilelikler geçirir ve kucağımıza alırız 🥰🤲🏻💐
E-G-E Nehir-Poyraz amin canm hayırlı sağlıklı evlatlar olsun inşallah bende 2 hafta sonra gidecem inşallah önce sen verirsin güzel haberi sonrada inşallah gittiğimde ben 🙏🏻🤗
AngeL- Bm160820 bişey sorucam bilen varsaa😅 kanda ne zaman değer yükselmeye başlıyo 3 haftalık kanda belli olur muu
Bm160820 AngeL- Ben çıkmaz diye çıksa da çok düşük değerle öğrenirim beklemesi de stresli olur diye reglimin son günü kan verdim canım dayanabilirsen reglinin ilk gününe kadar bekle öyle kan ver derim 🌸
AngeL- Bm160820 döngüm şu süre 1 hafta olduğu için yarın adet olmam lazım aslında ama dayanamadım hastanedeyimm 🤷♀️🌸