ayse-52 Yesim1992 yesim Ayşenur ben seni burada görmek güzel :)))) Merve’nin arkadaşı canım fatsadan gözün aydın Allah sağlıcakla kucagunq almayı nasıp etsin benimde son 100 gün bu aradq
Yesim1992 ayse-52 canmmmm senin de gözün Aydın sükürler olsun Allah’ıma bize bu güzel duyguyu tattirdi allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin yavrum 🥰🥰bisey kalmadı surdu bu günler de çabucak geçer 🥰
balbocegim27 Yesim1992 yok belli değil ne zaman isterse o zaman gelecek te ben 37 de doğsun istiyorum gelişimini de tamamlamış olur o zamana
Yesim1992 harley gezemiyorum yavrum ortalık virüs dolu korkuyorum valla 1 ay izne ayrıldım evdeyim bebisimin odası kıyafetleriyle zaman geçiriyorum Pazartesi iş bası allahtan bsey olmazsa 🙈🙈