Yesim1992 harley ah ah 5 sene bekledim varsın bırakmasın uykusuz kalmaya razıyım burnumda tutuyo valla yavrum zaten pek gezmeyi sevmem canm ben 🥰
balbocegim27 Yesim1992 yok belli değil ne zaman isterse o zaman gelecek te ben 37 de doğsun istiyorum gelişimini de tamamlamış olur o zamana
Ouzc Yesim1992 Ay bugün ne çok 99 olan var 3. Post. Çok şükür Allaha bu günleri gösterdi bizim de son 99. Hiç gelmeyecek gibi gelirdi İnşallah sağ salim kucağımıza da alırız.
Halimea Yesim1992 Rabbim sag salım kucağına almayı nasip etsin cnm benım zaman hızlı akıyo bi bakmıssın bebişin kucagında , 👧🏼👶🏻bizimde son 53 🤗
Mrs-Turkk Nigarhacizade ilk 3 aylık dönemde bulantı vs oluyor ya ama 2. 3 aylık dönemde daha rahat gecıyor ya hamilelik o yüzden hamileliğin balayı deniyor😂
Nigarhacizade Mrs-Turkk Ben 2ci 3 aylık dönemdeyim 😹ve hala kusma bulantı benden gitmiyor 🌚Balayımı istiyorum😑
Gulsumakyol Mrs-Turkk evet gerçekten balayı bitti ben 13 haftamda beri çok çok iyiydim nezamn 27 haftaya girdim ağrılar başlıyor resmen cokezledim ama olsun sağlıklı olsunlarda geçer bugunler