Yagmurm2 Bizimd3 son 84 ama 2. sezeryan olucagim icin 38.haftada dogum olucak cok şükür rabbime hepimiz saglikla hayirlsi ile vaktinde kucagimiza almayi nasip eylesin rabbim
Yesim1992 Yagmurm2 amin canm amin ins benm de 2 gebeliğim ilk bebeğini 3 aylıkken kaybettim şimdi miniğimi bekliyorum Allah’ın izniyle 🤲
Haticeey Yesim1992 Aynen canım bende öyle heyecan korku endişe çoğalıyor artık nasıl doğuracam nasıl olacak diye 😂