Eda-5807 Feyzablbl ben suan 35+1 haftalığım benimki 30 haftalıkken dönmüş halada donuk duruyor Perşembe hastaneye gıdıcem bakalım yine aynımı olucak ben dönsün dıye bıseyde yapmadım nasıl döndü bende bılmıyom 😂😌
Feyzablbl Eda-5807 Ben de 39a girdim geçen haftadan beri dönsün diye çırpınıyorum maşallah size darısı bizimkinin başına 😀
teletabi Feyzablbl ben hamile olmadan öncede sakardım ama ne zaman hamile kaldım ilkinde de aynısı oldu. Mutfak dolabına baya göz göre göre kafamı vurup yardım resmen. O yıldızlar varya gerçek gerçeeek hepsini gördüm kafamın ğstünde😂😂😂
Feyzablbl teletabi inanırım kesinlikle ben de açtım sanıp düz kapıya tosladım ya da actigim kapıdan göbeğim geçmedi sıkıştım kaldım namaz kılarken secdeden kalkarken geriye afalladım ay gülmekli aglamakli geçiyor günler 🤣
Feyzablbl ElifB08 Inşallah Inşallah, aslında kışlık hazırlamak adına pek de yatmıyorum ama inşallah faydası oluyordur 😊
ElifB08 Feyzablbl hareketli annelerin bu konuda sıkıntı çekmediğini gördüm, tabi istisnalar olabilir 💁🏻♀️
Happy41 Feyzablbl benimde hala dönmedik karnın alt kısmına ışık tutmak, aşağı taraftan müzik dinletmek ve secde pozisyonu deniyorum İnşAllah döner 2 hafta sonra 38 hafta bitiyor randevum var normal olsun istiyoruumm 😣
Feyzablbl Happy41 ben de ben de. Verulen tuolari denemeye devam edecegim ibsallah doner ve her seyi ile nirmal bir doğum yapabiliriz 🤲🤲🤲🤲
hanimhanimcik Feyzablbl 20 haftada döndü özel birşey yapmadım evimin her işini gördüm tabi ağrım oldukça da dinlendim ama gene olarak her işimi kendim yaptım 34 haftayım hala araba bile kullanıyorum
Feyzablbl hanimhanimcik ben de kendi işlerimi yapıyorum şükür bazen yorgunluktan bayılasım geliyor feriha misali ama bana misin demedi inşallah sizinki doğum dönemi de dönük kalır güzel bir doğum geçirirsiniz 💕
hanimhanimcik Feyzablbl bayılana kadar da yapmayın o kadara gerek yok🤣 amin inşallah tüm annelerimize🥰
Durunbigeldim Feyzablbl benimkide dönmedi daha doktor dönmesi için yapılıcak bişey yok keyfine kalmış dedi. Bu arada ben aşırı hareketliyimdir yani yürüyüş vs de yaptım hep ama dönmemiş sıpa🥴