Ftshn Sineemiis canım test yaptım gece yarısı yaptım hatta. Ama var mı yok mu belli değil hayali çizgi var gibi ama tam da görünmedi zaten bugün eşimin B12 iğnesi için aile hekimine gideceğiz orda kan vereceğim ama cidden yine tam çıkmayınca umutlanamadım yine mi kimyasal acaba diye düşünmedim değil ama üzülmedim moralimi hiç bozmuyorum varsa iğnemi yapmaya başlayacağım beta takibi yapar keseyi görene kadar umutlanmam 😄
Ftshn Sineemiis bir de göğsüm bir iki gün ağrımıştı şimdi o belirtiler de gitti bakalım hayırlısı ya 🤷🏻♀️
Ftshn Sineemiis kan sonucum da 5.71 çıktı. 13.güne göre çok düşük anlamsız yani önce yükseldi şimdi düştü sanırım
merri07 bebeklibirisi evet kesinlikle TSH değeriniz 2.5 veya altı olmalı!! Yoksa düşükle sonuçlanır, doktorunuz size tiroit düzenleyici hap vermeli..
Ftshn Sineemiis zaten 2 ihtimal var ya geç döllenme ya kimyasal cumaya kadar belli olur canım hayırlısı 🙏
Sineemiis Ftshn kimyasal olması icin bence başta yüksek çıkması gerekirdi ya oda 10-12. Günde sanmıyorum pik yapsın ben kimyasal olduğunu pek sanmıyorum 🤭 carsamba tekrar test yap bakalim koyulascak mi rengi
muge1661 Kızlar dün bu saatlerde hcg baktırdım 5.07 çıkmıştı üzerinden 24 saat geçti hala gelen giden yok, tahmini ne zaman sıfırlanıyor böylesine düşük seviyede olan bir hcg bilginiz var mı
muge1661 Sineemiis ama adetime 1 gün kala böyle bir değer çıktı bence çok düşük😞 geç döllenme olması imkansız çünkü 6 eylül gibi yumurtlama gördüm ertesi günde çatlama.
Mavimm43 Sineemiis bel agrisi gogus hassasiyeti birde hafif kasik agrisi var tatlim adetmj gebelikmi bilemiyorum
Cemre91 Sineemiis 7 gün kaldı erken gebelik testi de aldım hazırlık yaptım bu ay ama ne zaman yapacağım bilmiyorum
Sineemiis muge1661 adet zamanı da beta artabiliyormus acaba öyle bisey mi oldu ki 5 çok büyük bi değer degil eğer sifirlanmasini bekliyorsan 1-2 güne sıfırlanır bence benim son kurtaj da öyle olmustu sabah kan verdim 5 çıktı adettim zaten doktor hamile misin dedi yok dedim 1 ay önce kurtaj oldum suan adetliyim
muge1661 Sineemiis geçmiş olsun canım bu arada inşallah allahım sana sağlıklı gebelik nasip eder kısa zamanda 🤲🏻🤲🏻❤️ Ya işte dün 5ti bugün ben adet olurum dedim ama gelen giden yok, bence günlük bir düşüş olabilirdi kanama başlayabilirdi diye düşündüm.