Sineemiis yumurtlamayı kesin gördüm 8 eylülde ama 13.gün yapacağım varsa çıkar zaten ya. Ben daha önce kaldığım 3 gebelikte de bu belirtileri yaşadım gebe değilsem çok şaşıracağım o derece yani. Ama bir yandan da çift çizgi görmek artık benim için çok önemli olmuyor 3 aylık olmadan emin olmayacağım kendimden, kötü tecrübeler yaşayınca böyle oluyormuş