Sineemiis Ftshn bende de var ara sıra kasik agrisi bogazlar benimde hep kuru ya odalar nemsiz o yüzden 🤭 kaçıncı günün bugün
Sineemiis Esmanur1905 kız adetin basından niye sayarsin. Öyle sayarsan benimde 17😂 yumurtlama gününden saycan. Gebelikte soruyorlar adet başlangıcını
Sineemiis Ftshn benim de 7 😂 eğer belirtilerim doğruysa çok hızlı başladım 😂😂 10. Günde çıkar mi ki ama
Ftshn Sineemiis ben haziranda hamile kalmıştım o zaman 10.günde çıkmıştı testte ama o erken gebelik testiydi 😄 şimdi elimde kaset test var 1 tanecik o yüzden sabırla pazartesiyi bekleyeceğim 13.gün oluyor pazartesi varsa kesin çıkar
Esmanur1905 Sineemiis valla ben öyle sayarım adet olduğum gündem itibaren sayıyorum 25. veya 26. Gün olurum ben 😅😅😅
Esmanur1905 Sineemiis bekleyim diyorum çokta sabırsızım 😅😅🤣 belirti görse yaparım da hiç belirti de yok adet belirtisi de yok bilemedim valla 😀😀😀😂 normalde yumurtlamadan kaç gün sonra yapılır test
Sineemiis Esmanur1905 ovulasyon testiyle takip yapıyordum bi ara ben yumurtlamayı gördüğün günden saycan 14. Gün test yapınca çıkıyordu 😀 en garantisi yanı
karakiz1 Bende katilayim araniza subat ayinda düsük yaptim kürtaj oldum 5 haftalikti benim 1 senelik evliyim 5 aydir deniyoruz olmuyor adetim bugun bitti ne günler degerlendirmem lazm bilemiyorum
Sineemiis karakiz1 ovulasyon testi alsan senin için daha iyi olur aslında alamazsan da maalesef adet bittikten sonra 2 günde bir değerlendirmen lazım
Sineemiis karakiz1 adet gününe kadar 😂 çok sıkıcı bence o yüzden ovulasyon testi en iyisi yumurtlamayı gördüğün zaman degerlendirirsin en azından canım
Royem62 1 senedir deniyorum Mart ayında bir kimyasal gebeliğim var o kadar hala hamile kalamadım çok üzülüyorum bu ayda hayıt otu deniycem bakalım
Sineemiis Royem62 kuzum Allah gönlüne göre versin insallah sağlıkla sıhhatle belki esinde bi sıkıntı var kendine yüklenme
karakiz1 Sineemiis Aboo adet gununde kadar gercekten sıkıcı ovulasyonda denemedim onu deyeyeyim bakalim com sagol 🤗