Benimbebegim Baharrk evet üstelik mecburi olarak doktorum değişti diğeri de onayladı imom’ı doğuma kadar devam
_bus bilnazo68o Bende kullanıyorum kahvaltıdan hemen sonra içiyorum ilaç olmadıgı için yemeklerle sindirilsin diye demişti doktorum
Baharrk Benimbebegim yaa bende başka bir doktora gitmiştim o 16. Haftaya kadar dedi ama sonra tekrar ilacı veren doktoru aradım doğuma kadar dedi tereddüt etmiştim iyi barii😅
badembid Dilanser kullanıyorum çoook memnunum yutması kolay mide bulantısı yapmıyor çalışan biriyim baya da dinç tutuyor
Dilanser Cicekkiz1 ilk gebeliğimde bende seninkinden kulaniyordum ba a iki bebek oldugu için seni zorlar dedi ve bu vitamini yazdi