_bus bilnazo68o Bende kullanıyorum kahvaltıdan hemen sonra içiyorum ilaç olmadıgı için yemeklerle sindirilsin diye demişti doktorum
Taze1anne Dilanser bende kullanıyorum. Yanlış hatırlamıyorsam 3.aya girdiğimden beri kullanıyorum. Bebek gelişimi için çok çok önemli bir hap. İhmal etmemek lazım. 🌸
Gamzeparlak1 Dilanser . Birincisini de kullandım,şimdi OMEGA kullanıyorum.sigorta karşılasaysi iyiydi.
viildaaannn Bende kullanmaya başlıcsktım beslenmediğim için bebeğime zararı olmasın diye ama daha dün akşam içtim içmez olaydım diyorum çok yararlı ama midesi kaldırabilene kusmaktan içim dışıma çıktı yoruldum artık
Aysegul9371 viildaaannn tok karnına için ve hapın tadını almamaya çalışın bol suyla için agzinizda en ileriye koyun hapı. Ben öyle yapıyorum yoksa bende kusuyorum
mutlugebeee Dilanser ben kullandım sanırım bi 5 gün dayanabildim hamileliğimde asla kusmayan bulantısı bile olmayan ben o 5 gün kusmaktan çalışamadım bile. Hemen değiştirdik tabi 3 Aydan beri re-genesis kullanıyorum aynısı zaten içeriği🌸
Mmeelliikkee 🙋🏻♀️ Beeenn gece yatmadan içiyorum zaten aç olmuyorum pek.. bi kere kusunca balık kokusu beni mahfetmiştiii o yüzden uyumadan daha iyi oluyor sabaha kadar sindirmiş oluyorum bulantı yapmıyor