Dilanser iki doktorla ilerliyorum bi doktor decavit vermişti diğer onda omega olmadığı için imom önerdi çok daha pahalı ama kıydım aldım iki tane içebildim kokusu facia bilemedim ben nefes tutup ilacı içmek lazım🤦♀️ilk gün kahvaltıdan sonra kullandım kaç gündür kusmazken o gün kustum tüm gün midem bulandı burda birinin mesajında okumuştum gece yatmadan önce alın diye onu denedim kusturmadı ama sabah yine bulantım vardı devam edemedim maalesef biraz hafızama unutturup sonra tekrar deniycem😅omega önemliymiş çünkü decaviti çok rahat kullanıyordum ama onun içeriğinde omega yok