Merve-1109 Aslanannesi1 35+1 im şuan 4 ekim tahmini doğum tarihi ama eylül sonu gelecekmis gibi geliyor bana nasip şimdilik normal doğum gözüküyor ilk gebeliğim 😅
Merve-1109 Aslanannesi1 çok ağır hissediyom kendimi bi yanım durabildiği kadar içerde dursun diyor bi yanım bi an önce doğsun diyor aşırı araftayım susuyorum 😂😂😂
Aslanannesi1 Merve-1109 Kilo aldıkça yüküm daha çok çoğalıyor😂nefes alamıyorum yatamıyorum az kaldı inşallah biter bu günlerde❤️
Momzie Aslanannesi1 bende bugün 32+0 oldum sezeryan tarihimiz belli 21 ekim şafak 48 🥰 bugün kontrolümüz vardı hersey yolunda 🌸