Kardelen47 benim sancım başladığında sadece nişanım gelmişti sancım çok sıklaştığı ve arttığı için suyum hastanede müdahale ile gelmişti idrardan çok farklı ve miktarı fazlaydı. İdrarınızı kendinizi sıktığınızda tutabilirsiniz ama suyunuz bir anda geliyorsa tutmak veya durdurmak mümkün değil öyle bir histi benim hissettiğim. Benim ilk doğumumda ebe müdahalesi ile geldiği için karıştırma gibi bir durumum olmadı ama bu sefer nasıl olur bilemiyorum.