Bizde 35+1iz doğumum eylül sonu ekim başı gibi gözüküyor bebeğim normal doğum pozisyonu almış Ama ben planlı sezeryan istiyorum doktorum henüz gün vermedi daha sonlara geldikçe zaman hiç geçsin istemiyorum çok korkuyorum ameliyattan😓 yolun sonunda da kızıma kavuşmak var😍