jamila_95 Aslanannesi1 ay evet bashlarda nasil gecmiyordu gunler haftalar derken🤦🏻♀️Simdi diyorum bise kalmadi az daha dayan kizim😃
jamila_95 Aslanannesi1 insAllah 🙏🏻Bizimki de 15 ekim gozukuyo ama eylul sonu gibi gelir dusunuyorum ultrasona gore 1 hafta onde
Nehir3351 umutttttt hayırlısı olsun cnm ben 36 da gidecem onun için merak attim o zaman bu gittiğimde gün verecek bana
Aslanannesi1 jamila_95 Sağlıklı olsunlarda tam tarihi belli değilmi acaba doğum şeklindenmi ekim sonu oluyor🥰
Gzmm14 Aslanannesi1 Bende 32+2 deyim geçen hafta sezeryan istediğimi söyledim doktoruma ama gelişmelere bakalım dedi daha gün vermedi bana 😅 34 hafta iken tekrar gideceğim acaba o zaman verir mi 🤷🏼♀️😅
guzellanne Aslanannesi1 benimde son 47 bakalım inşallah hepimiz hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza alırız 🤗🤗🤍
tirtilinannesii Kara1833 ayy inşALLAH her hafta muayane ücreti zorlar çünkü sanırım bi yerden sonra teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 🍀
zalb41 Aslanannesi1 Aslanannesi1 bizim de son 49 gün ilk doğumum normaldi 38. Haftada doğurmuştum bunda da şuan normal doğuma engel bir durum yok bakalım ne olacak? ☺️
Kardelen47 zalb41 cnm ikinci dogmun diye sormak istyorum suyun gelmesini nasil anliyosun nasil oluyor