ballanne Aslanannesi1 neden sezaryen oluyorsunuz 🌸 hayırlı olsun bizde 32 haftalığız ama bebiş ters şuan dönmezse bizde sezaryen 🤷🏻♀️
Aslanannesi1 ballanne Biz normal doğuma müsaitiz ama korktuğum için sezeryan istiyorum genel anestezi düşündüm ama spinal daha iyi diyor doktorum spinal karar verdik😊
Kara1833 tirtilinannesii bu hafta gidip para ödersen diyer hafta ödemezsin ama nst ücreti veriyorsun bildiğiniz gibi doğru yani 10 gün geçince para ödüyosun yani 1 hafta verip diyer hafta vermiyceksin sonra diyer hafta verip öbür hafta vermiyceksin ama dediğim gibi nst ye alıyorlar para burda öyle ordada öyledir herhalde 🙂
tirtilinannesii Kara1833 ayy inşALLAH her hafta muayane ücreti zorlar çünkü sanırım bi yerden sonra teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 🍀
Babyandmom_ Kızlar bişey sormak istiyorum ya, normal doğum sonrasında cinsellik açısından afedersiniz genişleme falan olur diye sezeryan düşüneniz var mı?
Eriminannesi04 Babyandmom_ O değilde normal doğurmak istemiyorum ben sezeryanla doğurmak istiyorum normalde çok korkuyorum
Iby Dilekcnkn son 10 gune kadar kolaydi ama artik zorlanıyorum hep bir yerlerimde baski ve agri oluyor. Sizin nasil gidiyor?
Bebis1 Aslanannesi1 erkenden belli olmuş sezeryan tarihiniz siz kendi isteğinizle mi sezeryan olmak istiyorsunuz