Kara1833 33. Haftada doktorum 15 gün sonra tekrar gel dedi(normalde ayda 1 kez gidiyordum),sonrasında haftada bir geleceksin artık nst bağlıycaz vs dedi acaba her hafta muayane ücreti ödeniyor mu her gidişte nst ödenecek galiba 59₺ gerçi 10 gün içinde ücretsiz muayane hakkımız var ama bilemedim şuan 🤷🏻♀️sizin bilginiz var mı ?