AhahHbzhz Aslanannesi1 bizimde 33+1 sezeryan tarihimiz belli aynı gün doğacak bebeklerimiz 11 Ekim 🥰🥰
Zeynep007 Aslanannesi1 benim de 13 ekim görünüyor uygulama da normal istiyorum bakalım ne zaman gelir 🤪 20 ekim de kendi doğum günüm kızım doğum günü hediyesi gelecek inşallh 🥳 -
Gunesim1_ Esra3452 benimki de 4 ekim ama 40 haftaya takamül ettiği için eylülün son haftası gibi doğar gibime geliyor kızlar erken geliyor diyorlar bide kilosu boyuda iyi bakalım hayırlısı 😅
Saraghe Aslanannesi1 31+6 olduk benimde sezeryan olucak. Tarih dahabelli değil. 38. Haftada mi yapıyorlar sezeryani
Eriminannesi04 Aslanannesi1 Bende sezeryan olmak istiyorum ama kontrole gittik doktor herşey gayet iyi normal doguracan dedi bizde doktorun tahmini 24ekim diyo yani 46gun kalmış bebegime kavusmama günler geçmiyor ki
Aslanannesi1 Eriminannesi04 Bizimde normal doğuma müsaitdi ama ben sezeryan istiyorum zaman geçmiyor dediğiniz gibi bu ay bitse rahatlicam🙏
Esra3452 Aslanannesi1 Pekı sana 4 ekımden hariç bir gün verdıler mi canım ben Pazartesi gitcem bakalım ne olacak korkuyorum ama daha çok heyecan var 😁❤️
Aslanannesi1 jamila_95 Çok çabuk geçiyor zaman dün gibi sanki 200 100 günleri gördüğümüz zamanlar hiç geçmeyecek gibiydi ama son 40 gün🥲
jamila_95 Aslanannesi1 ay evet bashlarda nasil gecmiyordu gunler haftalar derken🤦🏻♀️Simdi diyorum bise kalmadi az daha dayan kizim😃
Saraghe Esra3452 benim ilk gebeligimde 22 Ekim gösteriyordu.ama 9 ekimde 38+1 de aniden suyum geldi. Muayene de bebeğin kaka yaptığı anlaşılınca sezeryan olmuştum. Yani 1 hafta 10 gün öncesi olabilir.
Kara1833 Biz zorunlu sezeryan olucaz bundan dolayı doktor 10 15 ekim arası alıcaz dedi eger risk olursa daha erkende alabilirim dedi haftada bir gidiyoruz artık bi hafta ultrason 1 hafta nst yapacaz dedi
Aslanannesi1 Kara1833 Bizimki isteğe bağlı 11 ekim normal doğumdan korktuğum için 15 günde 1 nst artık gidiyoruz🥰
tirtilinannesii Kara1833 Merhaba özele mi gidiyorsunuz Devlete mi ona göre haftalık muayane hakkında bişey sormak istiyorum size ?