Aslanannesi1 Eveeet 33 haftalık olduk bugün , uygulamaya göre son 49 ama sezeryan tarihimiz belli olduğu için son 40 11 ekim doğum olucak inşallah sizde durumlar nasıl şafak kaç gününüzü aldınız mı😊
Yesimiko- Aslanannesi1 kendi isteğinizle mi sezeryan oluyorsunuz ve ne zaman gün aldınız. Bende sezeryan istiyorum da.
Zeyyyn Aslanannesi1 normal doğum düşündüğüm için son 43 belki erken belki geç artık bakalım kızçeme bağlı 😊😊😊
Aslanannesi1 Astknme11 Normal doğum tarihimiz 21 ekimdi sezeryan olacağı için 11 ekim tercih ettik 38+4 de olucak inşallah🙏
Aslanannesi1 Yesimiko- Evet kendi isteğim 30 haftalıkken tarihi belirledik bugün 33 haftalığız tam belli oldu tarihimiz❤️
Gzmm14 Aslanannesi1 Bende 32+2 deyim geçen hafta sezeryan istediğimi söyledim doktoruma ama gelişmelere bakalım dedi daha gün vermedi bana 😅 34 hafta iken tekrar gideceğim acaba o zaman verir mi 🤷🏼♀️😅
Aslanannesi1 Aysenurctn32 Bizim doktorumuz biz 30 haftalıkken 9 ekimden sonra istediğin zaman belirleyebilirsiniz dedi bugün 33 haftalığız tam belli oldu tarihimiz 11 ekime verdi canım
Aysenurctn32 Aslanannesi1 Benim doktorum bişey söylemiyo sadece 39 da alıcam inşallah erken gelmez dedi 😒
UralYlmz Aslanannesi1 bizimde son 49 💙 ilk gebeliğim henüz doğum pozisyonu almamış nasıl olur doğum hiç bilemiyorum bekliyoruz bakalım 🥴
Esra3452 Benımkı normal Doğum 4 ekım dedıler hamilelegimin ilk başından beri acaba erken olma ıhtımali var mıdır şuan 36 haftalığım kızlar 😁🙏
Gunesim1_ Esra3452 benimki de 4 ekim ama 40 haftaya takamül ettiği için eylülün son haftası gibi doğar gibime geliyor kızlar erken geliyor diyorlar bide kilosu boyuda iyi bakalım hayırlısı 😅
Saraghe Esra3452 benim ilk gebeligimde 22 Ekim gösteriyordu.ama 9 ekimde 38+1 de aniden suyum geldi. Muayene de bebeğin kaka yaptığı anlaşılınca sezeryan olmuştum. Yani 1 hafta 10 gün öncesi olabilir.
jamila_95 33+6 . 43 gunumuz kaldi kizima kavusmaya🙈🐰 zaman azaldikca heyecan artiyo. Doktorum normal dogum olacagini soyluyo bekliyoruz . 35ci haftada sonuncu ult-a gidicem bakalim sezeryan olasiligi varmi acikcasi korkuyorum dogumdan
Aslanannesi1 jamila_95 Çok çabuk geçiyor zaman dün gibi sanki 200 100 günleri gördüğümüz zamanlar hiç geçmeyecek gibiydi ama son 40 gün🥲