goldenarrow Kubra_baydar öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün🥰 sezeryan sonrası klozete oturup kalkmak nasıl çok zor oluyor mu çok su için diyorlar anesteziyi atmak için bu da devamlı tuvalete çıkmak demek çok zorlandınız mı bu kısımda
Kubra_baydar goldenarrow sadece ilk bı kaç saat için zor oldu zaten ilk6 saat kalkamıyorum yataktan o sırada da sonda takılı sonrası da alışıyorsun yavaş yavaş benim evde klozet bile yok alaturka tuvalet onda bile zorlanmadım diyebilirim 😁
Kubra_baydar Ela532 doğru söylüyorsun cnm valla o kadar sanciyu çekip sonunda sezeryan olmak da var ☺️☺️
Kubra_baydar Bekleyistebiranne onu hiç soramadım valla canm ama hemşireler çok yüksek direk kendi doktoruna git dediler sadece. 🥰🥰
Kubra_baydar Ruyalaralemi korkma canm yaa inşallah sorun olmadan atlatırsın sadece bol bol yürüyüş yap o kadar 😃
Ruyalaralemi Kubra_baydar hiç oturmuyorum ki canım ineklerin içinde bahçe işi derken akşama kadar spor oluyor ama ayaklarım ödem oldu şişti ellerim uyuşuyor bi dogursaydim hayırlisiyla
Kubra_baydar Ruyalaralemi bende öyleydim cnm valla yürümekten ayakta durmaktan ayaklarım hep ödem olmuştu ama doğum için çok iyi o yürüyüşler hareketler ☺️☺️