Kubra_baydar hayırlı sağlıklı bir evlat olsun inşallah 🤲🏻💜 bende 11 gün önce genel anestezi ile doğum yaptım yürüyüş gerçekten cık önemliymiş ben ilk gece 1 kere yürüyebildim sadece sonda olduğu için sonra ki gün 1 saatte bir anca yürüdüm ama olcak gibi değil ne kadar sık yürürsem o kadar iyiy diyip 5 dk bir yürümeye başladım bütün gece. SuAn 11. Gün hala ara da ağrılarım oluyor ama mükemmel bişey evlat 😍💜 benim karnım da da ödem olduğu için çok acıyor aslında