Kubra_baydar Çok sevindim canım birde duygulandım 😥o kadar sancıdan sonra sezeryan olmuşsun, çok şükür bebek de sen de iyisiniz, cennet annelerin ayaklarının altında diye boşuna denmemiş Rabbim bütün annelere evlatlarını sağ salim kucaklamayi nasib etsin.🤲🤲