Benim arkadaşım belediyede memur. Gecen yıl doğum yaptı o . 24. Haftadan itibaren idari izin kullandı. 32. Haftaya gelince işe gidip dayanabildigi kadar devam etti çalıştığı süreyi doğum sonrasına aktardı. Sonrasinda heyet raporu ayarladı iki defa birer aylık. Şimdi yıllık iznini kullanıyor . O da bitince ücretsiz izne ayrılacak. Çocuğunu bakıcıya bırakmak istemedi.