Arkadaşlar merhaba öncelikle bir kamu kurumunda çalışıyorum. Pandemiden dolayı hamileler 24. Haftada idari izne ayrılıyor. 32. Haftada tekrar calisabilir raporu alabiliyor muyuz? Yoksa otomatikman izinli olduğumuz için o raporu vermezler mi? Ben doğum sonrasına kalsın ücretli iznim istiyorum. 32. Hafta çalışabilir raporu alıp yıllik iznimi kullanayım o süre içinde de dedim.