iremcannn1907 Canefzaaaaa açacağım postu açmışsın bende bunu merak ediyordum. Haftaya idari izne ayrılıyorum cevapları bekleyim bakalım ☺️
Canefzaaaaa Aleynasruc Ama ben işte analık izni içinde yıllik iznimi kullanayım demiyorum. 32. Haftadayken çalışır raporu alıp, o süre zarfı içinde yıllik iznimi kullanayım dedim. Ama olur mu olmaz mı meçhul
HZeynep Canefzaaaaa 32.haftada gidip fiilen çalışmanız lazım örneğin bir hafta yıllık izin kullanırsanız Doğum sonrasına 8+5 hafta değil de 8+4 hafta eklenir çünkü kanunda 32.haftadan 40.haftaya kadar geçen süre analık izni diye geçiyor
Aleynasruc Canefzaaaaa tam anlatamadım sanırım bende aynı şeyi yapmak istedim olumsuz cevap aldım kurumdan
Szeys acemianne78 Evet burda söylüyolar çalışabilir raporu verdi diye ama benim doktorum covidden dolayı vermiyorum çalışabilir dedi🤷🏻♀️ doğumdan sonraya devretmesini istiyodum aslında ama yapacak bişey yok
Melinalin Ben isyerine sordum izin etkilemiyor dedi sadece rapor alırsan o etkiliyormus yani iznini kullanabilirsin yine calısır görunursün dedi
Mavi_bulut Melinalin öğretmenim çalışabilir raporu aldıktan sonra normal raporlarla 37.haftaya kadar gitmeyi planlıyordum o zamanda mı iznimizi aktaramıyoruz acaba bilginiz var mı
Melinalin Mavi_bulut 170 i arayıp sordum bende,, rapor etkiliyor,, ama yıllık izin etkilemiyor yıllık izniniz varsa onu kullanabilirsiniz