erdem_agah hamileyken tehlikeli derken Covidden bahsediyorsunuz doğru mu anladım? Eğer doğru anladıysam cevabım şu olacak. Son dönemde yoğun bakımlar hamile kadınlarla doluymuş. Çok üzücü bir olay can taşıyorken insanlar desede dikkat ediyorum diye vs yalan kimse dikkat etmiyor. Dışarıya çıkarken bir nebze koruma var ama gel gör ki komşusuyla kahveler, akrabaya gitmeler vs zaten oradan kapılır. O anlarda anında tüm kurallar unutuluyor gevşiyor. Komşum hamile az kaldı şükür ama aşı olmadığı için en çok ben tedirgindim. Hala maskeyi taksam ayıp mı olur düşünceleri var insanların 🤷♀️🙄 Geçen bana iki tane su tesisatı ustası geldi. Maskeler yok ben şok. Ama biz aşı yaptırdık dediler. Bir dedim nerden bileyim yaptırdığınızı iki bilgileriniz eksik dedim, aşı yaptırsanız da taşıyıcı olabiliyorsunuz hafif da geçirseniz Covid olabiliyorsunuz. Uzattım maskeleri asla çıkarmayın lütfen dedim. Hala insanlar bilinçli değil, hala çok cahilce hareket edilebiliyor. Bu yüzden biz kendimizi koruyalım başkalarından hayır gelmiyor maalesef. Size çok geçmiş olsun diliyorum sağlıcakla kalın 🌺