deno1 siz Türkiye demisiniz. Şöyle ki Almanya’da aşı hiç kimse icin zorunlu değil. ama uygulamalar sert. O yüzden insanlar yaptırıyor.
Mesela bu aydan itibaren testler ücretli olacak ve bir çok toplu alana gitmek için test yaptırmak zorundasın. Birde burada çoğu insan kamu sağlığı icin aşı yaptırıyor. Hamilelere ise zorunluluk yok sadece isteyen hamileler vurguluyor.