yigitegenin_annesi Ria ben şahsi düşüncelerimi söyledim şahsen saçma buluyorum bebeğin prematüre doğacak olması şahsi görüşbenım kendi doktorum dedi bana, aşi olmalımıyım diye sorudgumda siizn kararınız ama doğumdan sonra olun bence dedi bu iki farklı doktorun görüşü
Ria -Arya- Ben yurtdisinda yasiyorum burda kesinlikle oneriyorlar baska hastaliginiz yoksa herhangi bir kagit imzalamadim
-Arya- Ria Burada imzalatıyorlar. Kendi el yazınızla olmak istediğinizi yazıyorsunuz. Sorumluluğun sizde olduğu göstergesi. Ayrıca etrafımda yan etkisini ağır geçiren oldu, ateş yaptığı, onu göze alamadım😒
tatlican28 -Arya- kağıdı apandist ameliyatına girerken de imzalatıyorlar örnek veriyorum her şeyde imzalatıyorlar çoğu ilaçların üzerinde en basit ilaçta dahi hamileler ve emzirenler doktora danışmalı diye mutlaka yazar çünkü prosedür böyledir . %100 bişey olması tabiki mümkün değil vurulduğunuz penisilin iğnesinde bile risk vardır. Bu illet başımıza geldi ne yazıkki devletimiz de daha az can kaybı olsun mutasyona daha fazla uğramasın insanlar bağışıklık kazansın diye uğraşıyor insanların bu kdr aşıya karşı direnmesini anlamıyorum . Keşke hiç olmasaydı da gerek kalmasaydı ama var maalesef bu illet ve buna mecbur boyun eğenlerdenim şahsen diretmenin anlamı yok bence bu kadar çünkü ilk dozu olup hamile olmayan arkadaşlarım bile çok çok ağır atlatıp ilaç kullandılar ama bi şekilde atlattılar aşı öldürmez ama virüs öldürüyor aşı ilerde belki bi yan etki yapar ama bunu da mevbur yaşamadan bilemeyiz dünya düzeni bu aşılar çıkar denenir ve insanlar bağışıklık kazanır yapıcak hiçbi şey yok . Su çiçeği aşısı kızamık aşısı hepsi ilk çıktığında herkes diretseydi bilmiyoruz dese bir kişi bile vurulmasa bu virüslerle nasıl başedilicek ki hala o aşıları bile çocuklarına vurdurmayanlar var insanlar çok mu cesur ben mi çok korkağım bu konuda bilemiyorum 🤷♀️
tatlican28 -Arya- canım bende ilk doZda çok yan etki yaşadım resmen nefesim kesildi ama ikinci doZda hiçbişey olmadı demekki virüs olsam ağır atlatırmışım belki de atlatamazmışım diye düşünüyorum bağışıklık güçlendirmese ikinci doZda da aynı şekilde bitkin olabilirdim . Bende ateş yapmamıştı halsizlik yaptı ve boğaz ağrısı hafif bi şekilde virüs atlattım yani resmen
Sevim1609 Ria Canım benim düşük riskim vardı onun için önermediler şuan 30. Haftadayım erken doğum riskim var ama doktorum mutlaka ol dedi bende haftaya olucam. Senle aynı düşünüyorum bebek hasta olur kaldıramazsa daha büyük sıkıntı 🙏🏻
-Arya- tatlican28 Çok geçmiş olsun 🙏 prof.kadın doğum dr vurul deseydi bende vurulacaktım randevumu bile almıştım ama sakın vurulma tepkisini alınca korktum açıkçası. Bebeğin üzerindeki etkisi belli değilmiş hala aşının maalesef, o yüzden doğumdan sonra vurulmaya düşünüyorum bende. Umarım covide yakalanmayız hiçbirimiz 🙏🌸
tatlican28 Sevilss ilk üç ay bence de zararlı ama ben 35 haftamda ikinci dozu oldum hiçbişey olmadı çok şükür .
sevtapsahintekerek tatlican28 şimdi nasılsınız bebişiniz de iyidir umarım bende 2. dozu olacağım bugun 🥴korkuyorum
darkparadise -Arya- bende aşı olmak istiyorum ama bebeğe zararı yok ileride etkilemez diyemiyor kimse güvenemiyorum maalesef
-Arya- darkparadise Katılıyorum, bunu açıklayabilseler belki içimiz rahatlar, ama diyemiyorlar. Bize de 2 kat korunmak düşüyor artık 😊🌸
sevtapsahintekerek Ria Canım sende oldun mu 2 dozunu da? ben de bugun 2. dozu olacağım biontech ama korkuyorum çok eminim ki hissediyorum da iyi olacağını ben üstelik dşyabet hastasıyım doktorum da mutlaka olmalısın dedi ama son zamanlarda etrafımda duyuyorum yaptırma diyen doktorlarda oluyormus bir endişe duymadım diyemiyorum ilk doz da bir yan etki yasamadık çok şükür insallah sagsaglim alırız bebeklerimizi 🙏🙏
Ria sevtapsahintekerek Ben oldum 2. Asimi 2 ay once. Detayli ultrason yapildi 21. haftadayiz. Bebegim ve ben gayet saglikliyiz🤗 insallah korono morona olmadan saglikla kucagimiza aliriz bebekledimizi💚💚 simdi nasilsin?
tatlican28 sevtapsahintekerek iyiyiz çok şükür hiçbi sıkıntı olmadı normalde bünyem çok dayanıksızdır ama aksine ikinci dozda neredeyse kolum bile ağrımadı bebekte de bi sıkıntı yok şuan 🥰 virüs olduk mu olucaz mı diye strese girip eşimi bunaltıyorum sürekli o da asla dikkat etmiyor maalesef ister istemez herkesle iç içeyiz aileler vs . En azından psikolojikmen rahatladım diyebilirim bebeğim adına aşı sonuçta bağışıklığı güçlendiriyor . İyi düşünelim iyi olsun inşallah napalım keşke hiç olmasaydı şuan risk grubunda olduğumuz kesin sonuçta diğer insanlara nazaran
sevtapsahintekerek tatlican28 Bende aynı şekildeydi surekli tedirginlik durumu bende dün 2. dozumu oldum inşallah hayırlısı olur şifa olur hakkımızda 🙏Çok teşekkür ediyorum canım rabbim bir an önce sağlıkla kucaklarımıza versin bebeklerimizi 🤍
Melistosum karakiz1 merhaba ben hamile olmadan 1 hafta önce falan asi olmuşum haberim yok yani doktor bana 5 haftalık hamilesin dediğinde Mayıs ayında 5 hafta geriye gidince tam asi olduğum tarihlere denk geliyor kısmet.. 22 haftalık hamileyim bugün biontech oldum yine ben normalde gripte bile kendime gelemeyen biriyim korona olursam gerçekten ağır geçer diye korka oldum Allah bizi ve bebeklerimizi korusun
Rmysa0308 Olich bende hamile olduğumu bilmeyerek yaptırdım kafam karışık bi sıkıntı oldu mi benimki 15 günlük falanmış asi olduğumda
Olich Rmysa0308 ne diyeceğimi bilmiyorum açıkçası konu muallak. Fakat kendimizi bir felaketten korumaya çalışıyoruz, şu an ön planda bu var. 19.haftadayım ve iyi gidiyor şükür. Çok düşünmemek lazım olan olmuş.
Guldanee Rmysa0308 bende asimi oldum 3 hafta sonra hamile oldugumu ogrendim doktoruma sordum birsey olmaz dedi suan 2. Dozumu bekliyorum 12 haftadan sonra oneriyorlar suan 11 haftaligim