Ria Tam randevu aldım aşı vurulmaya gidecektim (20 haftalıktım) eşimin akrabası prof.kadın doğum uzmanına danıştım, sakın vurulma dedi. Aşının bebeğin üzerindeki etkisi henüz kanıtlanmamış çünkü. Bu size aşıdan önce imzalamanız için verilen kağıtta da yazıyor. Doktor öyle diyince korktum, sanırım doğumdan sonra vurulacağım