Ria Bende hamileyken başında bilmeyerek yaptırdım. 2 doz Biontech oldum. Sonra Almanya’daki Biontech SE firmasının laboratuvar çalışmalarının sonuçları inceledim, Amerika’da hamile olup da bu aşısını yaptıran kadınların genel istatistiğine baktım. Hepsinde tek bir sonuç çıkıyor. Evet, virüs vücuda bulaştığında aşılırken hamileye de fetüse de az zarar veriyor bu kesin. Ayrıca ölüm riski çok düşük bir orandır, ancak çok ciddi kronik hastalıklar mevcut ise virüs daha fazla bağışıklık sistemine darbe vuruyor. Ben bir anne olarak tedirginim evet, fakat ne olursa olsun şu an ki mevcut problemden korunmaya çalışıyorum. En son 8 aylık bir kadının bebeğiyle beraber vefatını duyunca çok üzüldüm. Aşı olsaymış bu kadın şimdi yaşardı… benim görüşüm bu. İnanın kimse dikkat etmiyor. Büyük markete gidiyorum çünkü orada net bir kural var ama X bir bakkala gir kimse maske takmaz mesafeye uymaz. En son bir kırtasiyeye girdim içerde 5 kişi var ben 6. Ben hariç kimsede maske yok. İnsanoğlu bu kadar dikkatsiz olmasaydı bu virüs bu denle hızlı bulaşmaz mutasyona da uğramazdı. Vurdum duymazlıktan dolayı bu durumdayız. Mesafe maske temizlik bir de aşı. Bu dörtlü beni ve ailemi koruyacak bu net.