Pinarrr_21 oyyy canım benim rabbim sabrımı arttırsın inşallah başın saolsun, bak sana kendi hikayemi anlatayım biraz olsun belki için rahatlar benden beterleri de var diye ben pco yum öyle hemen hamile kalamıyorum yani binbir emekle açıkçası ilk hamile kaldı 6 ayına kadar hiç bir problemim yoktu ama meğerse bebeğim kalp hastasıymış ondan dolayı kaybettim 36 saat suni sancıyla normal doğum yaptım en iyi ben seni anlarım ciğerim yandı kocaman kadın oldum çıktım neyse 6 ay sonra tekrar hamile kaldım diyorum ya binbir emekle 10 15 kilo veriyorum her seferinde ki hamile kalayım vitaminler ilaçlar vs ve neyse kalp atışını duydum düşük tehliken var dedi doktor tamam yatarım ne gerekirse dedim hep yattım 12 haftaya kadar taki meğerse parsiyal mol gebelikmiş ondanmış bütün bunlar şeker yüksek troit düşük krize girmediğine hayret ettiler doktorlar pat kanser olabilirsin dedi şok oldum bebeğimemi yanayım kendime mi devam ettirmek istedim asla kabul etmedi eşim ilk sen dedi, çünkü ölebilirsin dedi sonlandırıldı ama beta düşmüyo 2 hafta sonra yine kürtaj yine düşmüyo ciğerime beynime bakıyorlar ki ayrımı diye yok hamd olsun temiz di en son histeroskobi oldum dokuyu gördü rahim yapışmış kürtajlardan açtı onları dokuyu almaya çalışmış kanamam başlamış zor durdurmuşlar neyse sorma kemoterapi tarzı iğne tedavisi gördüm 1 hafta hamd olsun ondan kurtuldum 1 yıl çocuk yok dedi bana içim içimi yiyo 2 tane kaybettim neyse sabrettim yine 10 kilo ver vitamin kullan mücadele ver ikinci ayımda hamile kaldım 8 haftada kalbi durdu kürtaj oldum 3 ay sonra rahim flmi çekildim polip var o ay histeroskobi oldum alındı polip 1 ay sonra hamile kaldım 5. Haftamda leke kanama alanları oldu hep yattım 5 ay yattım detaylıda rahim de hunileşme olmuş yumuşamış serkaj oldum şuan 26+5 im hep yatıyorum wc hariç kalkmıyorum bu arada kan pırtılaşma vwr sabah akşam oksapar 0.4 ipne 5. Haftamdan beri şekerim var diyet 4. Ayımdan beri ünsilin kullanıyorum troit var ilaç kullanıyorum haftalık iğnem var erken doğum olmasın diye günde 3 vajinal fitil kasılma olmasın diye günde 4 tane ilaç alıyorum vitaminler hariç her anım korku endişe ben 3 evlat kaybettim 3 kere canımdan can gitti çok ağladım göz yaşım dinmedi hep dua ettim ya sabır rabbim dedim cennette yavrularım var zaten anneydim dedim moralimizi hep yüksek tuttum oldu yine olacak dedim kendime oldu da çok şükür zor geçiyo çok zor geçiyo ama hamd olsun geçiyo bak geçirdiğim operasyonlardan rahim ağzında böyle hasar bırakmış oysaki doktor doğumda çok güçlü kasların açılmıyor demişti , sakın kendini üzme arkadaşım rabbim verdi sana bi tane evet bu dünyaya nasip olmadı ama sen zaten annesin hemde en güzel annesin yine olcak inşallah bu sefer tedbirlisin üstelik hiç bi şey de olmayacak onu kucağına alacaksın inşallah her yeni gün umut yuvana eşine sarıl bu dünya da her şeyin çaresi var canım benim sabret bekle denedin olmadı çünkü zamanı değil zamanı geldiğinde sana gelecek o güzel mucize inşallahhh rabbimin izni ile rabbim evlatlarımızı cennette kavuştursun inşallah bu dünyada da sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin bizlere böyle olması gerekiyormuş böyle olmuş güzel arkadaşım daha iyisi olacağı için imtihan edildik rabbimin sevdiği kullarıyız şimdi daha iyisi olma zamanı üzüntü göz yaşın sevinç gözyaşlarına dönüşsün en yakın zamanda rabbim sağlıklı hayırlı evlatla yuvanı taçlandırsın yüreğin neşe ile dolsun duamdasın inşallah dua eder dua beklerim herşey çok güzel olcak Allah’ın izni ile inşallah kendine zaman ver 🤍🙏🏻