Pinarrr_21 canım başın sağolsun🥺 üzülme demeyeceğim çünkü çok zor bir durum bende 3 evladımı kaybettim ama seninki kadar büyük değillerdi seninki daha zor bir de hiçbiri bizim hatamız değil doktorun ne biçim biriymiş ki seni nasıl suçlar rabbim veriyor rabbim alıyor demek ki zamanı değilmiş yiyecek ekmeği yokmuş yavrumun🥺 ben bir yıl içinde 3 evlat kaybettikten sonra bırakmıştım olmazsa olmasın diyordum kilo aldım çünkü depresyonuma tek iyi gelen şeyin yemek olduğunu düşünüyordum bende de kan pıhtılaşması var 7 yıl oldu evleneli neler neler diyorlardı bana sonra tüp bebek düşündüm normal yolla hamile kaldığım halde sonraaaa rabbim nasip etti 98 kiloydum hamile kaldım çok sağlıklı bir hamilelik geçirmiyorum tansiyonum,kan pıhtılaşma iğnem ve haplarım,düşük tehlikelerim ama rabbim öyle bir nasip etmiş ki şimdi son 15-20 günüm kaldı doğuma Allah sana da nasip etsin🙏 Rabbim sabrını versin ve bir daha bu acıyı yaşatmasın🙏