Benim de 30.haftam da karnım da kalbi durdu oğlumun gelişim geriliği oluştu iğneler yemeler İçmeler ilaçlar geliştiremedi 30. Hafta da sezeryan oldum ölü doğum rabbim o kadar güzel hazırlamış Kİ beni hiç isyan etmedim ağladım ama oda çok olmadı ilk etap da bana bir sabır geldi göz yaşım akmadı eşim de yanım da değildi ailemi daha fazla üzmemek için 15 gün sonra eşim geldi onunla çok ağladım sürekli geceleri Allah razı olsun hep destek oldu patlamam gerekiyormuş. Sonra dedim böyle olmayacak işe başladım bana aşırı iyi geldi iş kafam dağıldı sonra rabbim 8 ay sonra tekrar nasip etti şimdi 29. Haftalık hamileyim ama hala her doktor kontrolün de kalbim ağzım da giriyorum kucağıma alana kadar da geçmez biliyorum ben ilk hamileliğim de hep rüyalarım da görüyordum düştüğünü çok ağlıyordum belki de öyle hazırladı rabbim çok şükür yine de heran her şey olabilir ama meleklerimiz bizi bekliyor cennet kokulumuz 🥰