tugbakaragul Sbl_34 Ben şu an yani doğuma kadar yaptırmayı düşünmüyorum ama doğumdan sonra doktorumun olabilirsin dediği zaman aşımı olacağım
zeynepemiromer Merve77yalova meraba canım şuan da kaç haftaliksin acaba benim doktorum da 10 veya 12 Ekim olur dedi de senin haftan şuan da kaç acaba ?
Merve-1109 Aleyna_yrn22 4 ekim gözüküyor ama eylül sonu gelecekmis gibi bir his var içimde bilemiyorum asağı acayip baskı yapıyor bazen elimle tutasım geliyor 😂
Zeynep007 Sbl_34 hayır olmadı sadece kol ağrısı oldu o da normalmiş 24 haftamda ilk doz 28 haftamda ikinci dozu oldum
Mom726272 Aleyna_yrn22 10 Ekim tahmini doğum ama bu ağrılarla ekime kalmam bu ay sonu çıkartırım ben 😅🤦🏻♀️
Deros Dilekcnkn aynen benimde öyle sertleşiyor sürekli sessiz sessiz hareket ediyor kaburgalarıma değiyor bi yerleri ama ayağı mı kafası mı poposumu bilemiyorum ☺️
Dilekcnkn Deros Poposu herhalde yaa ben öyle tahmin ediyorum baya sert oluyor çünkü valla artık iyice halsizlik var bende gece yatamıyorum gündüzleri de başımı kaldıramıyorum
Deros Dilekcnkn aynen gece çok kalkıyorum sırtlarım ağrıyor hep yorgunum hep uykum var enerjik olanlara hayranım 😊
Eda-5807 Aleyna_yrn22 biZde hayırsıyla ya 7 Ekim yada 14 Ekim arasında kavuşcaz pasamizla tabi erken gelmek istemezsse🥰
Bsrkrc Aleyna_yrn22 ya doğum zamanınız nasıl belli oluyor. Benim de ekim de doktor 36. Haftada belli olur zamanı dedi