AysezulalGvn Aleyna_yrn22 bizde de 14 ekim gözüküyor ama sezaryen düşünüyorum bakalım ne zaman kavuşacağız önümüzdeki kontrolümüzde az çok netleşir inşallah 😍
Ezelaleyna @Aleyna_yrn22 kizlar ben 30+2 haftalık gebeyim doğum tarihini doktor kaçıncı haftada söylüyor
Symust Benimde 53 gün kaldı uygulamaya göre 25 ekim gibi ama bakalım ne zaman gelir prensesimiz. Artık her şeyi tam bugün ütüsünü yapıcam çok heyecanlı beklemek 😂
Dilekcnkn Sosyalmom 17 ekim gözüküyor burada ultrasonda geçen farkettim 19 ekim yazıyor ama bana kalsa ekim başında doğum yaparım 😂😂 öyle bir his var yani geç gelmiycek gibi