Eriminannesi04 Aleyna_yrn22 Hadi hayırlısı olsun inşallah canım bizde doktorun dediğine göre 24ekim ama bence okadara gitmez diye düşünüyorum
Zeynep007 Sbl_34 hayır olmadı sadece kol ağrısı oldu o da normalmiş 24 haftamda ilk doz 28 haftamda ikinci dozu oldum
Zeynep007 333 ayy benim doğum günüm 🥰🥰 kızım da 13 ekim görünüyor bakalım 1 hafta arayla mı olacağız yoksa daha mi geç 😄
passionis Aleyna_yrn22 bizimde 26 ekim ama kızım hala ters, geleceği zamanı da gelme şeklini de kendi belirleyecek gibi duruyor 🌸🤍
ttba Smyrayjsldirim doktorunuz neye dayanarak bunu dedi, sezeryan için mi yoksa bir açıklaması var mı :) benim de sat göre 30 ekim de merak ettim:)
Smyrayjsldirim ttba bebeğin gelişiminden dediğini düşünüyorum bir de benimkisi her an gelmeye hazır pozisyon da bekliyor 😄 bir hafta önce gelir diye fikir yürütüyor